explorer blog

وااااااااااااااای خدا من خیلی شاکیم! - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم شهامتی تا تغییر دهم آنچه را که می توانم و دانشی که تفاوت آن دو را بدانم
کل بازدیدها:----117251---
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----12-----
وااااااااااااااای خدا من خیلی شاکیم! - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    وااااااااااااااای خدا من خیلی شاکیم! - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی

  • پیوندهای روزانه
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • آوای آشنا
  • وااااااااااااااای خدا من خیلی شاکیم!
    نویسنده: فروزان جعفریان پنج شنبه 91/9/16 ساعت 4:1 عصر

    یکی دو ساعتی می شه که از سر یک کلاس آموزشی که ویژه ی معلمان گذاشته بودند به خانه برگشته ام

    با این که کلی استراحت کردمو ریلکس کردم ولی هنوزم خیلی شاکیم

    هنوز صداشون رو مخم پیاده روی می کنه گریه‌آور

    آخه یکی نیست بپرسه معلم محترم ! شمایی که اگه یه دانش آموز سر کلاستون حرف بزنه می خواهید سرشو از تنش جدا کنید اصلا!

    حالا اگه موقعه تدریییییییییییییییس باشه که دیگه واویلاااااااااااااا       !!!!!!!!!!!!

    خودت چرا اینقدر حرف می زنی ؟

    من نمی خوام جا نماز آب بکشما !ولی خوب حرف زدنم حد وحسابی داره .زبون

    واقعا اگه احساس می کنی ،کلاس بی محتواست (که البته به نظرم خیلی خوب بود) بر عکس خیلی از کلاس ها،

    محترمانه اجازه بگیر وتشریف ببر بیرون ،هر وقت حال گوش کردن داشتی دوباره تشریف بیار.

    خلاصه من یکی که امروز حالم خیلی گرفته شد .

    از دست خودمون که فقط برا دیگرون حرف می زنیم وقوانین وضع می کنیم ولی  به خودمون که می رسه .......

    والا دیگه چی بگم...یعنی چی؟


    نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چند دوبیتی به مناسبت حماسه ی نهم دی 88
    نهم دی ماه نماد بصیرت و آگاهی ملت شریف ایران است.
    آخ که این ضرب المثل ها در جای خود چه مفهومی دارند!!!
    داستان دو برادر مهربان
    فرض کن حضرت مهدی ( عج) ...
    تولید ملی ، خود کفایی ، حمایت از تولید کنندگان داخلی
    سپاسگزاری اکنون وهمین جا...
    تسلیت به خانواده ی همکاران ازدست رفته ام...
    زود قضاوت نکنیم ...
    عصر جمعه شد و...
    وااااااااااااااای خدا من خیلی شاکیم!
    روز جهانی معلولین مبارک
    ردپا
    عکس های زیبایی از طبیعت
    آغازی دوباره...
    [عناوین آرشیوشده]

    script language="javascript" type="text/javascript" src="http://night-skin.com/light/js/light10.js">