explorer blog

ردپا - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم شهامتی تا تغییر دهم آنچه را که می توانم و دانشی که تفاوت آن دو را بدانم
کل بازدیدها:----117278---
بازدید امروز: ----12-----
بازدید دیروز: ----20-----
ردپا - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    ردپا - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی

  • پیوندهای روزانه
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • آوای آشنا
  • ردپا
    نویسنده: فروزان جعفریان یکشنبه 91/9/12 ساعت 2:46 عصر

    تصویری داشتم 

                            خیال کردم که در ساحل دریا با خداقدم میزنم

    در آسمان تصویری از زندگی خود دیدم 

                                                        همه جا رد پا دیدم

    یکی از آن من و

                        دیگری جای پای خدا بود

    وقتی در آخرین تصویر زندگیم 

                                 به روی شنها نگاه کردم

    دیدم که گاهی فقط یک ردپا می بینم

                                        دریافتم در سخت ترین مواقع زندگیم بود!

    برای رفع ابهام  از خدا پرسیدم

                                  خدایا فرمودی که اگر به تو ایمان آورم

     هرگز تنهایم نخواهی گذاشت

                                    چرا در سخت ترین مواقع زندگی

     ردپایی از تو نمی بینم

                          چرا در آن اوقات رهایم کردی

    فرمود فرزند عزیزم تو را دوست دارم

                                             وهرگز تنها نگذاشته ونخواهم گذاشت

    اگر در سخت ترین اوقات 

                                    فقط یک رد پا می بینی  

       آن رد پای من است 

                       که ترا به دوش کشیده ام...

     


    نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چند دوبیتی به مناسبت حماسه ی نهم دی 88
    نهم دی ماه نماد بصیرت و آگاهی ملت شریف ایران است.
    آخ که این ضرب المثل ها در جای خود چه مفهومی دارند!!!
    داستان دو برادر مهربان
    فرض کن حضرت مهدی ( عج) ...
    تولید ملی ، خود کفایی ، حمایت از تولید کنندگان داخلی
    سپاسگزاری اکنون وهمین جا...
    تسلیت به خانواده ی همکاران ازدست رفته ام...
    زود قضاوت نکنیم ...
    عصر جمعه شد و...
    وااااااااااااااای خدا من خیلی شاکیم!
    روز جهانی معلولین مبارک
    ردپا
    عکس های زیبایی از طبیعت
    آغازی دوباره...
    [عناوین آرشیوشده]

    script language="javascript" type="text/javascript" src="http://night-skin.com/light/js/light10.js">